اطلاعات حساب کاربری

آیا برای خرید از هیرو باید حتما عضو سایت باشم؟

خیر، شما می‌توانید به عنوان کاربرِ مهمان، ثبت سفارش از سایت انجام دهید. کافی است بعد از افزودن کالا به سبد خریدتان و انتخاب تسویه حساب، فرم اطلاعات و آدرس خود را پر کنید.

چگونه می‌توانم یک حساب کاربری در هیرو ایجاد کنم؟
  • وارد بخش ورود/ثبت‌نام در بالای صفحه سایت شوید.
  • ایجاد حساب کاربری را انتخاب کنید.
  • در بخش عضویت، آدرس ایمیل و گذرواژه انتخابی خود را وارد کنید.
  • با زدن دکمه عضویت، ثبت‌نام شما در سایت انجام می‌شود.
چگونه می‌توانم وارد حساب کاربری خود بشوم؟

کافی است وارد بخش ورود/ثبت‌نام در بالای صفحه شوید، ایمیل و گذرواژه خود را وارد کرده و گزینه ورود را بزنید.

آیا هنگام ورود باید حتما آدرس ایمیل را وارد کنم؟

برای راحتی هر چه بیشتر می‌توانید به جای آدرس ایمیل یک نام کاربری برای خود تعریف کنید و از این پس برای ورود فقط این نام را تایپ کنید.

برای انتخاب نام کاربری وارد پروفایل خود شوید، از منوی سمت راست “جزئیات حساب” را انتخاب کنید. در کادر “نمایش نام” اسم مورد نظر خود را ثبت کنید. نام انتخابی شما نباید تکراری باشد، در این صورت از شما درخواست می‌شود آن را تغییر دهید.

گذرواژه خود را فراموش کرده‌ام، چه باید کنم؟

برای بازیابی گذرواژه، مجدد وارد بخش ورود/ثبت‌نام شوید، در کادر ورود روی عنوان “رمز عبور خود را گم کرده‌اید” کلیک کنید. در صفحه‌ی باز شده از شما درخواست می‌شود آدرس ایمیل یا نام کاربری خود را وارد کنید تا لینک بازیابی رمز به ایمیلتان ارسال شود.

وارد ایمیل‌تان بشوید. ایمیل بازیابی را باز کرده و روی لینک آن کلیک کنید، رمز جدید را وارد کنید و این رمز را برای ورودهای بعدی به خاطر بسپارید.

چطور می‌توانم گذرواژه خود را عوض کنم؟
  • وارد پروفایل خود شوید.
  • از منوی سمت راست، گزینه جزئیات حساب را انتخاب کنید.
  • در کادر تغییر گذرواژه، رمز جدید خود را وارد کنید.
  • ذخیره تغییرات را انتخاب کنید تا گذرواژه جدیدتان ثبت شود.
اکانت من در هیرو چه امکاناتی دارد؟
  • شما در اکانت هیرو خود می‌توانید تمام سفارش‌های گذشته و جاری خود را مشاهده کنید.
  • وضعیت ارسال سفارش خود را مشاهده، یا آن را لغو کنید.
  • آدرس منزل یا محل کارتان را ثبت کنید تا هنگام ثبت سفارش نیازی به پر کردن لیست آدرس نباشد.
  • با کلیک بر روی علامت قلب کنار هر کالا، آن کالا وارد لیست علاقه‌مندی شما در اکانتتان می‌شود. با این‌ لیست می‌توانید در هر زمان به محصولات موردنظر خود دسترسی داشته باشید و نیاز به جستجوی دوباره کالای مورد علاقه‌تان نباشد.
  •  

اطلاعات خرید کالا

در چه ساعاتی امکان خرید از هیرو را دارم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته امکان ثبت سفارش از سایت را دارید.

چطور باید سفارشم را ثبت کنم؟
  • بعد از انتخاب کالای موردنظر، گزینه افزودن به سبد خرید را انتخاب کنید.
  • سبد خرید شما در سمت چپ صفحه نمایش داده میشود.
  • گزینه مشاهده سبد خرید یا تسویه حساب را انتخاب کنید.
  • آدرس را انتخاب کرده یا فرم آدرس را تکمیل کنید.
  • بعد از انتخاب تسویه حساب وارد صفحه پرداخت خواهید شد و با پرداخت موفق سفارش شما ثبت میشود.
  •  
آیا میتوانم سفارش را برای شخص دیگری ارسال کنم؟

بله در این صورت لازم است هنگام ثبت سفارش نام و آدرس گیرنده را وارد کنید.

نصب کالاها باید چگونه انجام شود؟

هیرو فقط مسئول تحویل سفارش به شماست. جهت نصب و راه‌اندازی کالا لازم است با نمایندگی‌های مجاز شرکت مربوطه تماس گرفته و زمان نصب را تنظیم کنید.

چطور می‌توانم کالای خود را پس بدهم؟
  • تمام شرایط و ضوابط مربوط به ضمانت 7 روزه‌ی بازگشت، در بخش رویه بازگرداندن کالا توضیح داده شده است.
آیا امکان پرداخت هزینه سفارش در محل وجود دارد؟
  • بله، امکان ثبت سفارش به صورت پرداخت در محل برای شهر های مشهد تهران کرج وجود دارد.